Jak wiecie uwielbiam maseczki w płachcie, dlatego się na nią skusiłam. Wykorzystałam ją jakiś rok temu na wakacjach z rodzinką. Lato było w pełni, słońce doskwierało mojej skórze, przez co była wysuszona mimo kremów z filtrami. Potrzebowałam większego nawilżenia, dlatego się na nią skusiłam. 

Muju Sweet Animal Mask Upiększająca Maseczka Jednorożec
Koszt: ok. 10 zł/1 szt

Zdanie Producenta

"Słodki zwierzak kryje w sobie składniki o właściwościach nawilżających, rozświetlających i wygładzających:

- Korzeń marchewki – wygładza i nawilża, odpowiednio pielęgnuje opaloną skórę, zapewniając piękny koloryt.
- Panthenol – nadaje skórze miękkości i gładkości, redukując oznaki starzenia.
- Anyż gwiazdkowy – odświeża, łagodzi i rozjaśnia skórę, dodając jej blasku.

Dzięki bawełnianej tkaninie, maseczka zapewnia bardziej intensywną pielęgnację skóry, a wizerunek Jednorożca sprawia, że dbanie o skórę staje się również świetną zabawą. "


Moja Opinia

Maseczka sama w sobie bardzo dobrze wykonana, nie odkleja się. Jedynie co, do wykonania mogłabym się przyczepić do wielkości na czole, gdzie dość sporo wystawało. Maseczka mocno nasączona esencją, która ma za zadanie rozświetlić , wygładzić i nawilżyć naszą twarz. Działanie w kierunku nawilżenia jest całkiem spore, jeśli chodzi o pozostałe już niekoniecznie. Trzymałam ją 20 minut, a płachta była nadal mokra, wycisnęłam ją i wmasowałam w szyję i dekolt. Nadruk bardzo uroczy, aczkolwiek na tym zdjęciu wyżej wygląda jakbym miała zarost :D


13 komentarzy:

  1. Prezentuje się super ;) Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt końcowy, dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tą maseczkę. Działanie nie do końca spełnione, pewnie adekwatne do ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne i bardzo zachęcające opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te "zwierzęce" maseczki, o takiej jeszcze nie słyszałam, wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz ją miałam, na pewno jeszcze nie raz ją kupie

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maseczki w płachcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich zwierzęcych jeszcze nie miałam hm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wiem, są interesujące ale nie lubie tych płacht nakładać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. moja córka oszalałaby ze szczęścia, gdyby zobaczyła mnie w takiej maseczce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...