Dla mnie to zupełna nowość, którą od jakiegoś czasu chciałam spróbować. Czy będzie równie dobry co, te w butelkach, czy będzie wydajny? Niektóre z Was lubią je bardziej niż standardowe, nie tylko ze względu na ekologiczność, a na działanie. Nie dawno zostałam ambasadorką tejże firmy i jestem szczęśliwa, że mogę się przekonać jak działa owy szampon w kostce. 

Koszt: ok. 40 zł/75g

Zdanie producenta

"Silnie skoncentrowany szampon w kostce napakowany jest mocą naturalnych składników i olejkami eterycznymi. Jedna kostka jest odpowiednikiem trzech butelek szamponu. Pieni się tak samo jak klasyczny szampon, ale delikatna formuła jest przyjazna dla twojego skalpu. Idealny dla normalnych i przetłuszczających się włosów. Bezpieczny także dla farbowanych."

Na opakowaniu znajdziemy obrazki, z których wynika, że produkt:
  • jest wegetariański,
  • jest nietestowany na zwierzętach,
  • ma biodegradowalne opakowanie,
  • nie zawiera plastiku,
  • nie zawiera SLS,
  • nie zawiera oleju palmowego,
  • ma zrównoważone pH.
Shampoo-in-a-bar możemy użyć blisko 75 razy, a zawsze będzie tak samo działać na nasze włosy. Producent zapewnia nas, że jest to równowartość trzech butelek zwykłego szamponu. 


SKŁADNIKI
Sodium Cocoyl Isethionate, Triticum Vulgare (Wheat) Starch, Beeswax, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Laurate, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Kaolin, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Citrus Paradisi (Graperuit) Peel Oil, Vanilla Planifolia Fruit Oil, Etidronic Acid, Dipotassium Glycyrrhizate, Tocopherol, Titanium Dioxide, Octadecyl Di-T-butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, CI 12490, Linalool.


Moja Opinia

Może nie pieni się tak jak ja lubię, ale dobrze oczyszcza zarówno włosy jak i skórę głowy. Używam go od ponad miesiąca i jeszcze na długo wystarczy, wydajność jak najbardziej na plus. Zapach delikatny, nie przytłaczający. Jedyne do czego mogę się przyczepić to moja mała uwaga, że jeden szampon nie może być dla każdego rodzaju włosów. Ten produkt sprawdzi się na pewno u osób, które mają problem z puszeniem się oraz dla włosów normalnych. Dla suchych i farbowanych nie polecałabym. Mam końcówki rozjaśnione. Niestety wysuszył mi je bardzo i bez olejku się nie obyło, mimo, że owy produkt ma je w składzie. Szczerze nie zachwycił i nie zraził mnie, taki powiedziałabym przeciętniak :)   

Brak komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...