Hej Wam!

Wstępnie jak zauważyliście po zdjęciu wyżej, zostaliśmy nominowani do zabawy "Liebster Blog Award" po raz drugi!

Dziękujemy za nominacje!


Dla przypomnienia - tak w skrócie, o co w tym chodzi:

Liebster Blog Award jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba  wytypowana odpowiada na 11 pytań, a następnie nominuje 11 osób i zadaje im 11 nowych pytań. 

Kogo nominujemy?
Najlepiej osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę z blogowaniem i przydałaby im się promocja.
Kogo nie nominujemy?

Osoby od której otrzymaliśmy wyróżnienie.

Nasze pierwsze LBA - [klik tu]

*  *  *

1. Gdybyś mógł zebrać wszystkich bohaterów czytanych przez Ciebie książek, jakie miejsce byś wybrał i dlaczego?

Już na początku mam trudne pytanie. Książek było wiele, co z tym idzie, bohaterów również. Myślę, że zabrałabym ich do szkoły przetrwania. Po pierwsze byłby to niezły ubaw, po drugie sprawdziłabym ich wytrzymałość. :)

2. Jaki tytuł nosiła pierwsza czytana przez Ciebie książka? Czujesz do niej jakiś sentyment czy raczej źle ją wspominasz czy neutralnie?

Zależy od tego o jaką książkę chodzi, taką, którą pierwszy raz została przeze mnie przeczytana [czyt. "Dzieci z Bullerbyn"] czy taka, która odżywiła zainteresowanie książkami [czyt. "Zmierzch"].

3. W jakim wieku zacząłeś czytać i co (lub kto) było tego powodem?

Moja przygoda z książkami zaczęła się w wieku 8 lat - przymusowo[czyt. szkoła]- lektury szkolne, a odżywione czytanie zaczęło się, gdy miałam 13 lat, powód był jeden - nuda.

4. Zwracasz uwagę na to, w jakim otoczeniu czytasz książkę? A może nie ma to dla Ciebie znaczenia?

Zazwyczaj czytam w ciszy[czyt. jak synek śpi], w kącie łózka moich rodziców. Przykryta futrzastym kocem, na stoliku wrzątek ulubionej herbaty - idealnie!

5. Co jest twoim ulubionym "towarzyszem książki" (ulubiona filiżanka, zwierzak, zakładka)?

Ulubiony kubek duży zielony w białe kropki.
Zakładka - sowy!



Kocham je <3

6. Co jest takiego w tych książkach?

Wszystko! Pełno historii, miłości, zazdrości, zdrady, smutku, goryczy, rozpaczy, śmierci...
. "Sensacje - rewelacje" , " Romansidła", Dramaty i wiele innych. Na pewno, każdy znajdzie coś, co lubi.

No i ten zapach "świeżej" książki, prosto z druku.. mmm.. <3

7. Masz jakiś rytuał związany z książkami albo czytaniem - jakiś "kod" w ich układaniu na półkach, jakieś przyzwyczajenie przed (podczas) lekturą?

Aktualnie, nie mam rytuałów. Po przeprowadzce zapewne się to zmieni i wtedy napisze, może nawet pokażę je :)

8. Gdybyś mógł być bohaterem jednej z przeczytanych książek, kogo byś wybrał i dlaczego?

Trudne pytanie. Raczej nie wybrałabym nikogo. Dlaczego? Odpowiedź jest jasna, jestem sobą i taka pozostanę. Podoba mi się moje życie i na pewno bym go za nic nie zamieniła.
Edit: Dziękuje Aga! 

9. Podaj listę 5 książek znajdujących się na Twojej liście "muszę to mieć"?

Endgame: Wezwanie, James Frey
Córka żywiołu, Leigh Fallon
Cięcie, Veit Etzold
Klucze, Adam Lang
i całą serie Akademii Wampirów

10. Jak reagujesz, gdy ktoś mówi "nie czytam, bo czytanie jest głupie, nudne, dla osób bez życia towarzyskiego"?

Nie reaguje, jeśli nie jest to kierowane do mojej osoby, niech sobie mówi co chce. Każdy ma prawo do tego co robi, co myśli. Inna spraw, gdy ktoś do mnie to kieruje,  wtedy staram się argumentować, dlaczego według mnie czytanie jest świetne.

11. Jak bardzo mnie lubisz?

Jak można nie lubić tak samo "chorej" [czyt. pozytywnie] na punkcie książek? Tak zwariowanego i pozytywnie zakręconego mola książkowego jeszcze nie spotkałam :)

   Buziaki kochana!
Dziękuje za nominacje!
:*

A  ja dzisiaj nie pozostawiam po sobie nominacji.


*  *  *

Mam nadzieję, że się podobało!
Zapraszam po więcej ciekawych postów do archiwum!
Obserwujcie i komentujcie by być z Nami na bieżąco :)


Pozdrawiam! :*




5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...